meliko04 bence bu zamanların tadını çıkar. Bebeğim 40 gün hiç uyumadı nerdeyse sağolsun annemle dönüşümlü baktık. 40 çıkana kadar bizimle kaldı.3 4 saat anca uyuyordum. Sonra biraz uyumaya başladı ama 10 aylık olmasına rağmen hala sabah 5 de kalkıyor kaçta uyursa uyusun. Ve tek başıma büyütüyorum ailem şehir dışında eşim yardım etmez kayınvalidem de,bebeğimde zaten benden başkasında huzursuzlaniyor. Ama o uyudugunda bebeklik fotolarına bakıyorum zaman çok hızlı akıp geçiyor. Bir gün bol bol uyucağız. Kucağımıza sığmayacaklar ev sessizleşecek onlar artık bizimle vakit geçirmek istemeyecekler. O yüzden her anın tadını çıkarmaya bakın😊🙏