Sonsuz32 bence stres yapmayın . Her şey olacağına varır. Ben de hamileliğimin başından sonuna kadar kızımı nasıl bırakıp gideceğim diye düşündüm ki annem kv babası var ama kimseye güvenemiyordum . Hatta geceleri uyuyamıyordum kızımı nasıl bırakacağım diye,
Ama çok da stres yapmamak gerekmiş onu anladım , şimdi küçük kızım 20 günlük oldu biz hastanede 2 gün yatmak zorunda kaldık bebeği yoğun bakıma aldılar vs. Yani sen şey düşünürken bambaşka şeyler oluyor Allah sağlık sıhhat versin herşeyden önce. Çok şükür her şey geldi geçti sizde de öyle olur inşallah