Sonsuz32 kızım 5,5 yaşındaydı. İzmirin en iyi hastaneleri arasında olan özel bir hastanede doğum yaptım. Kızım,annem ve eşim hepimiz kaldık bir gece hastanede. Kızım çok heyecanlı ve mutluydu. İyi ki de yanımda götürmüşüm hala anlatır ve mutlu anlatır. Ama biz aylar öncesinde ona olacakları anlattık. Be giyeceğimi nasıl sezeryana götüreceklerini. İlk kimin geleceğini sonra olacakları. Ben birde ameliyattan sonra devamlı yatamadığım için beni kötü de görmedi. Ayaklarımın uyuşukluğu geçince yürümeye kalktım ve emzirme harici birdahaki hiç yatağa yatmadım. O gece hiç uyumadım. Kızım yattı uyudu sabah uyandı. Kardeşini kucakladı. Bizde çok güzel bir anı kaldı.