divabebedivamama hayır yanlışınız var. Her muska büyü değildir. Evlerimize ayet neden asarız? Süs olsun diye mi? Onun enerjisi evimize sirayet etsin diye. Muskaya yazılan ayetler de eşime etki etsin ve durulsun diye,aslında onun da sonuçtan hoşnut olacağı şekilde yazıldı. Ha bu arada güncellemedim ama kayınvalideme güvenemedim ondan değil benden duysun diye eşime anlattım,kalsın yastık içinde dedi. Keşke söyleseydin dedi ama sonuçta hallettik.