Kızlar 3 yıl önce eşimle boşanma aşamasına gelmiştik. Bir hocaya muhabbet ve aile içi huzursuzluk için muska yazmasını istedim,boynuna takmaz diye de yastığın içine koymuştum. Şu an tatildeyim annemlerde, kayınvalidem de eşime yastıkları getir yünleri yıkayım demiş ve ben içinde muska olduğunu söylemek zorunda kaldım. Yanlış bir şey yapmadım,asla büyüye bulaşıp ahiretimi yakmam zaten. Ama eşime anlattığımda aklında aşırı şüphe oldu,şoku atlatmam lazım falan dedi. İnanılmaz canım sıkıldı. Şu an her şey yolunda çok şükür çok iyiydik. Her şey başa sarar diye korkuyorum. İstersen git başka bir hocaya okut içinde ne olduğunu gör dedim. İstersen de git toprağa göm yastıkta kalmasın dedim. Çok kötü oldum ya😑😞