Esoz1110 sek_kahve Bende yıllardır izliyorduk ya insan garip bir duygu hissediyor yakın olarak tanımasada😔
Esoz1110 Dondurmalikahve Bende hatta bugün düşünüyordum da şimdilerde tablet bilgisayar oynuyor cocuklar eskiden sokakta oynamayı ne cok severdim kilim getirirdim bir sürü evcilik oyuncaklarım vardı arkadaslarımla da paylasırdım❤️