Damla_eflin Esoz1110 Allah kurtardi diyelimm. Çünkü adam kaç senedir bitkisel hayattaydi. Allah rahmet eylesin.
asrinhatasi Esoz1110 ay evet ben de çok üzüldüm. Ama 10 senedir komadaydı. Çok da ümit yoktu. Allah kurtardı.
ayseee_ Esoz1110 10 yıl komads kalmak ne demek ya dile kolay, Rabbim günahlarına kefaret etsin mekanı cennet olsun insaAllah
Esoz1110 asrinhatasi Çok da güzel program sunuyordu efendi bir adamdı gerçekten Allah rahmet eylesin🤲
Esoz1110 ayseee_ Amin gercekten dile kolay ilk duyduğumda çok üzülmüştüm durumu da bir düzelmedi ya yazık adama Allah rahmet eylesin😔
Dondurmalikahve Cicektebenimcicekligunlerde Yaa inan bende çocukluğuma gittim yine o kadar özlem duyuyorum ki o günlere o günlerde ki samimiyete, o sokak oyunlarına
Dondurmalikahve Esoz1110 Evet Allah rahmet eylesin. Adam 10 yıl komada kaldı söylemesi kolay ama kim bilir o neler yaşadı. Rabbim bu çektiklerinin hürmetine mekanını cennet eylesin.
Cicektebenimcicekligunlerde Dondurmalikahve Bende belki de çocukken ki rahatlığı istiyoruz şimdi üstümüzde çok sorumluluk var yorgunuz.🤷🏻 Yoksa her akşam 11kadar parktayiz,yakartop oynuyoruz mahalle olduğu için sokak kültürü devam bizim buralarda ama o tad yok.🥺😀
Esoz1110 Dondurmalikahve Bende hatta bugün düşünüyordum da şimdilerde tablet bilgisayar oynuyor cocuklar eskiden sokakta oynamayı ne cok severdim kilim getirirdim bir sürü evcilik oyuncaklarım vardı arkadaslarımla da paylasırdım❤️
Esoz1110 sek_kahve Bende yıllardır izliyorduk ya insan garip bir duygu hissediyor yakın olarak tanımasada😔