kahvekolik_ NariNariKiminYari tesekkur ederim bilgilendiriginiz icin. Kafeyi esimle isletecegim. Kahve kursuna katilicagiz yani barista kendimiz olucaz yani bu maaliyeten tasaruf edecegiz ☺️
NariNariKiminYari kahvekolik_ çok güzel bir karar🩷 mutlaka yeni tadlar da deneyin. Umarım her şey istediğiniz gibi olur 🫶🏻
kahvekolik_ Laden Gercekten hayat cok pahali buna katiliyorum. Kucuklukten beri hayalim bir kafe isletmek. Acmak istiyorum. Ilerde keske acsaydim diye dusunmek istemiyorum. Sizin icinden en hayirlisi olsun insallah 🦋