Selam kizlar. Hep bir kafe acmak hayalimdi , kendimde isletme okudum. Bu isi yapacagima ve basarabilecegime inaniyorum. Fakat nerden baslayacagimi bilmiyorum. Belki burde tecrubesi olan vardir fikir alisverisi bulunmaya geldim. Simdiden tesekkurler! 🦋