Benim ki anne göbeği ile stres göbeği arasında gidip geliyor. 😁😂
Sizin?
kirikkalp hepsinin anlamsız bir karışımı benimki haha
kirikkalp anne göbeği sezeryandan sonra
kirikkalp hiçbiri düz benimki 50 kg bir bünye😁
kirikkalp tabi ki de anne göbeği ♥️
Dedektifgadget malesef 😂
sek_kahve 😅😅
sek_kahve valla öyle çok acayip oysa doğum yapalı 3 sene olacak 😂
MoonCrystal kıskandım hshhshs
bisenakillisinzaten severiz 😂😌
kirikkalp sağlık olsun 😅
kirikkalp benim de 4 yıl oldu hala yemek yesem 4 aylık hamile gibi geziyorum ortalıkta 😂😂
kirikkalp Çok göbeğim var denilemezde benimki hormonal valla 😂
Simsimy şimdi fark ettim de benimki de o sanki aman hepsine benziyor işte 😂
kirikkalp özellikle 2. Doğumdan sonra kaldi. Kızlarımın hatırası 🥲
kirikkalp 2 sezaryen sonrasi cok olmasada anne gobegi 🤭
[silindi] sezeryandan çok yaralayız 😂
sek_kahve bende bende 🥸
kirikkalp Hormonal ya.
lAmMelodi ne güzel 😊
kirikkalp hormonal dan biraz küçük🤣
crybaby oo darısı bana 😇
kirikkalp ama şu emzirme döneminde her an kilo alabilirim 🤣