milletsanakanalizemiolacak minikkurabiyee dün evdeki sebzelerle sebze kebabı gibi bişey yaptım o var yanına ne yapsam diyorum bende dün pirinç pilavı yedik bugünde arpa şehriye pilavı yapcam galiba bilemedim
minikkurabiyee milletsanakanalizemiolacak afiyet olsun 🌸olur aslında bu yemekler nasıl ertesi güne kalıyor ben sanırım 2 kişilik yapıyorum sadece
Ececiiim minikkurabiyee patlıcan yaş aldıkça sevilen bişey kesinlikle buna inanıyorum😊😊 size de afiyet olsun
minikkurabiyee Ececiiim birde hamilelikte şekerim vardı mecbur kalınca kuzu kuzu yedim diye de düşünüyorum gerçi hala var ama olsun😂😂 çok sağolun
milletsanakanalizemiolacak minikkurabiyee kalabalık ailede büyüdüm o yüzden elimin ayarı yok fazla yapıyorum 🙈 ama siz en iyisini yapıyorsunuz gıdalar asla ertesi güne kalıp yeniden ısıtılmamalı
minikkurabiyee milletsanakanalizemiolacak bizde 4 kişilik bir aileydik ilk evlendiğinde 4 kişilik yapıyordum sonradan 2 ye alıştırdım şimdide fazla yapamıyorum 😂😂😂
milletsanakanalizemiolacak minikkurabiyee biz 5 kişiydik ama asla gelen giden eksik olmazdı annemde hep 2 3 tabak fazla yapalım gelen nasibiyle gelir ama kimse aç kalmasın derdi bende öyle alıştım ya az yapamıyorum
uykusuzanne__ minikkurabiyee çok yaptım ben eşim doğum günü hediye taş fırın aldı onda denicem bakalım inşallah güzel olur😂
farelikoyunkavalcisi minikkurabiyee teşekkür ederim💐 tayinimiz çıktı 3 yıl buradayız ve bizim daha 3. Haftamız 🫠🫠
minikkurabiyee farelikoyunkavalcisi yaa anladım inşallah güzel anılar yaşarsınız yeni görev yeriniz iyi gelir inşallah size🌸🤍