sevilaymn sayfana Girmeme Gerek yok posta Her şey belli oluyor bir bana değil, Herkese saldırmışsınız O yüzden sizi seviyesizliğinizle baş başa bırakıyorum.
Ay çok pardon ya gerçekten sormamışsınız. Ben az önce post açmıştım, ben sormuşum hemde büyük harflerle başlık atmıştım “2.Ye HAMİLE OLABİLİR MİYİM” diye