Arkadaşlar burda bir çok kadın var ve herkes bir şekilde kendince sıkıntısını paylaşıyor veya danışıyor bende öyle yaptım bu kadar tepki gösterilecek birşey yok kadın kadının düşmanı olmuş çok komiksiniz, lütfen böyle cevap verenler önce kendilerine baksın ve buraya birşey yazmasın.