nebutantana30 bizim gayet güzel ilişkimiz var aslında yani her şey yolunda ben hatta daha fazlasını yapıyorum bakımlı olmaya çalışıyorum evde bile olsam küçük bebeğimi de süslüyorum sırf işten geldiğinde bizi güzel görsün mutlu olsun diye gördüğüm kadarıyla çok sık değil fakat canı sıkıldıkça