ndemir
Psikoloji, alışkanlık vs gibi şeylerle normalleştirmeyin. Biraz kendinide düşün çünkü eşin seni hiç düşünmüyor. Birşey hissetmiyor veya arzulamıyor olsa bakmaz zaten. Boş vaktini sana ve çocuğuna ayıracağına, nasıl kaliteli vakit geçiririz diye düşüneceğine kafa yorduğu şeylere bak ahlaksız