srpznr 15 günlükken anladım çoklu besin alerjisi olduğunu.Kakada kan ve pişik dışında herşey vardı belirti olarak.5 aylıkken deri testi yapıldı sadece yumurtaya çıktı ama birçok şeye alerjisi olduğunu fark ettiğim için riskli her şey yasaktı bana.9 aylıkken kandan bakıldı süt ve yumurta çıktı.15 aylıkken tekrar deri testi yapıldı süt, yumurta, tavuk, susam, ceviz, buğday, kaju çıktı.Susam, ceviz ve buğdayı tüketiyoruz tolere ediyor ama diğerleri yüksek.Ayrıca balık ve avokado da kusarak tepki verdiği için onlar da yasak.Yani sonuç olarak testin negatif çıkması alerjisi olmadığı anlamına gelmiyor maalesef.Geçmiş olsun inşallah yoktur zor bir süreç