[silindi] benimde kızım 8 aya girdi yeni doğduğundan beri geçmeyen pişik ve efsane bir kaka yapma durumu vardı (günde 8-10 defa ) bu şu andaki sayı ek gıdaya başlayana kadar sürekli probiyotikler kiraz çekirdekli kemerler gaz damlaları bir şekilde ilerledik,pisikten dolayı Prima premium care geçtik(hala kullaniyoruz) sonra baktım bir şeyler ters gidiyor gece uykusu kalmadı gaz damlaları etki etmiyor artık ek gıdaya da geçtik,
Defter tuttum gün gün ne verdiysem yazdım sonra tepkimeleri yazdım baktım süt ve süt ürünleri yediği zaman mahvoluyor çocuğum,
Hemen laktozsuza geçtik,
Gece doymuyor diye çocuğa ne mamalar aldık meğerse laktozmus llaktozsuza dönünce gece 12 de bir uyudu sabah 7 ye kadar uyandı emdi saat 10 da uyandı sıfır gaz sıfır problem şimdi Bebelac LF mamasina rapor cikartiricam ne olur ne olmaz diye hiç mama içmedi ama yinede raporu olsun şu anda çok rahatız l.
Sizede çok çok geçmiş olsun, senelerim alerji ile geçti çok zor gerçekten