balbarlasmom Kasım ayında doğurdum iyi ki öyle denk gelmiş. Hep yaz çocuğu doğurmak isteyen biri olarak bunu söylüyorum😅 Gerçekten son bahar doğum için çooook ideal zamanlar. İlk ay dışarıya pek çıkamıyorsun zaten. Sonra uygun giysi giydirdiğin zaman çık nereye gitmek istiyorsan. Terlemeden emzirmek çooook güzel bir şeymiş. Şu an Memleketteyim Mersin’de yazın burada doğurduğumu düşünemiyorum işkence 🤯 terli terli yapış yapış emzirmek hiç güzel bir şey değil, sıcaktan hiç bir yere çıkamıyorsun gün boyu klima altında ancak akşam saatlerinde çıkabiliyorsun. Ama sonbahar kış öyle mi istediğin zaman çık oh mis.