Merhabalar güzel anneler herkese iyi akşamlar diliyorum. Ben oğluşumu Nisan ayında doğurdum ve hava sıcak ya da soğuk olmadığından bence güzeldi. Tek sorun bir kaç ay sonra çok sıcakların gelmesi ve aşırı sıcaklarda bebişimi korumak için dışarı çıkamamak gündüzleri eve tıkılmaktı. Siz hangi ay da doğum yaptınız hamilelik için zorlayıcı olan aylar yaz aylarıdır diye düşünüyorum 🥰