AEgemm okulda garanti değil ki, belki liseyi açıktan okuyabilir o sürede çalışabilir, üniversite okumak istemeyebilir. Ne olacağı belli değil ki. Ben oğlumda o kardeş ışığını gördüğüm için istiyorum hemen bi kardeşi olsun diye. Bebeklerin yanına gidip seviyor, uyuyorlarsa yanına yatıyor pış pış yapıyor oyuncaklarını paylaşıyor. Bunları gördükçe hevesleniyorum. Eşimde en az 5-6 yaş olsun diyor. Ama ben bu kışın işe gitmeyi düşünüyorum, hayatımız yeni yeni düzene girmeye başladı, hazır bu zorlukların içindeyken iki üç sene daha dişimi sıkayım sonra temelli rahata ereyim diyorum. Şimdi çocuk kreşe gidecekte brn çalışacağımda iki üç sene sonra yine sil baştan olacak. Şuan oldu oldu olmadı ilerisi için gözüm korkuyor, sonradan bir çocuk daha büyütemem yani.