Uzmanlar 4,5 yaş öneriyor ama kıskançlık her yaşta oluyor bence. Benim görüşüm ilk çoçuk tüm ihtilaçlarını karşılayabilmeli yemek, tuvalet gibi. Kızımala oğlumun arası 18 ay oğlum şuan 5.5 aylık çok zorlandım ve zorlanıyorum açıkçası kendime ayıracak zamanım yok. Ama ilk aylara oranla daha iyiyiz birbirleriyle oynayıp gülerken diyorum iyi ki. Beraber büyürler çıkar aradan yarın birgün herseyi unutmuşken başa saracaktım. Sağlıklı sıhhatlı olmaları en büyük şükür sebebim zorlansam da en iyi şekilde bakmaya çalışıyorum. Ama yinede ilkanınız varsa 3,4 yaş olsun 🥰