Unicorn67 Sima97 iyiki ♥️ sizin miniginizinde doğum günü kutlu olsun sağlık nice mutlu bizli yılları olsun
Ballikizim99 Yatak odası 23-24 derecede çalışıyor salon 22 derece gün boyu açık ama yukarı ayarlıyorum kanadı ve en düşük seviyede
Themom_ Momsy 15 aylık ama geçen seneden beri klimalı ortamda bulundu hep. Zıbın ve corap sadece. Yıkadığımda askılı atlet ekleniyor birde gece uykusunda terlerse terini çeksin diye o kadar
Ballikizim99 Momsy 11 aylık olacak ince uyku tulumu giydiriyorum klima açık olduğu içinde üstüne çok şnce bi battaniye örtüyorum yetiyor
zgnat Momsy bebeğim 4 ayını doldurmak üzere 25 derecede kanadı en üst seviyede gece gündüz açık bende kapıyı aralık bırakıyorum hava dönsün odada diye tam karşısına yatırmıyorum