Miracinannesi_ Yuzuklerin_efendisi0 kullanabilirsin diye dusunuyorum çünkü benim bebeğim 15 aylik 13 kiloydu seninkinin boyu da uzundur orantılıdır kilosu canım istersen önce küçük bir paket al dene ona göre karar verirsin cirtli bezden daha iyi ozellikle gece sızma vs olmuyor
kasimonbes Yuzuklerin_efendisi0 valla ben geçerken 4 paket almıştım indirim var diye dedim birini kullanayım pişik yaparsa iade ederim diye. Baya memnun kaldım İyiki almışım diyorum
tatlimks Yuzuklerin_efendisi0 kilit bez oğlum 1 yaşında yanlışlikla kilit bez sipariş verdim ben iade edemedim kullaanayim dedim yok böyle rahatlık iyiki o gün yanlışlikla külot bez geldi yoksa kolaylığını fark edemezdim
Minel-inannesi Yuzuklerin_efendisi0 külot bez kullaniyorum. Allah düşünüp uretenden, satip, alandan bin kere razi olsun inşallah ☺️ kizim donmeye basladigindan beridir kulot bez giydiriyorum. Goon sari paket kullaniyorum 🤌
sev0 Yuzuklerin_efendisi0 benim oğlum 5 aylık sıcakta çırtlı çok sıkar ne bilim terletir külıt bez daha iyi gibi bi düşünceyle almıştım sadece kakası biraz belinden çıkıyor cırtlı bu konuda daha iyi gibiydi ama güzel yumuşak ben sleepy natural kullanıyorum memnunum
Nisangunes Kilot bezde kaka yapınca nasıl çıkarıyorsunuz onu merak ediyorum iki kenarından yırtarak mi çıkıyor
Rez Nisangunes çişte de kakada da yanlardan alttan yukarı tutarak yırtıyorsunuz ve katlayıp arkadaki bantla bantlayıp çöpe, ilk kullanmaya başlayınca Allahım nasıl çıkaracam bunu diye düşünüyordum :)))) paketinde de yazıyor ; gayet rahat çok kullanışlı
Nisangunes defnevedoruk denerseniz banada söyleyin benimki daha küçük o kadar tasma felan olmuyor ama lazım olur ilerde 😂
Melekmirac Yuzuklerin_efendisi0 kesinlikle külot bez aşırı ama aşırı rahatlık diğer cırtlı bez sizdiriyo ben slepyy kullanıyorum oğluma geçen külot bez kalmamıştı markette son 1.2 tane kaldı dedim bitsin onları kullanımım eşim yeni paket almıştı oğlumla çarşıya indik esimde işten çıktı servisten indi biraz dolandık ettik çarşıda sonra oğlanı parka götürelim biraz dedik götürdük eşim farketti cırtlı bezi öyle sizdirmiski yavrumun salopeti malopeti hepsi ıslaktı kesinlikle o yüzden bence külot bez
Rez Yuzuklerin_efendisi0 4 aylıkken kullanmaya başladım çok hareketli sürekli açılıyor diye, kızımda da 15 aylıkken kullanmaya başlamıştım, sleppy
Nisangunes Rez bebeğim 3 aylık daha kakasını da 2-3 günde bir yapar cok sık yapmadığı için kaka işine daha alışamadım evde olunca rahat yıkanıyor ama dışarıda ıslak mendil bitiyor el kol giriyor topuk giriyor perişanım, o yüzden merak ediyorum 🫢🥹😂