Yuzuklerin_efendisi0 Kızlar oğlum 21 aylık ve asla bez bağlattırmak istemiyor, kilot bezin kullanımı daha rahat sanki, siz ne dersiniz? Var mı marka öneriniz?🌸🌸🌸
kasimonbes Yuzuklerin_efendisi0 kesinlikle külot bez 8.aydan beri kullanıyorum inanılmaz rahat. Prima kullanıyordum ama fiyatlar uçtuğu için molfixe geçtim 😊
egeemomss Yuzuklerin_efendisi0 bi ben sevmiyorum sanırım külot bezi. Eşim yanlışlıkla almış ayyy nefret ettim sjskdhzn
Miracinannesi_ Yuzuklerin_efendisi0 iri bir bebekse külot bez rahatsız eder ben bir ara kullandım karninda hep iz yapiyordu
balli_cilek Yuzuklerin_efendisi0 ay ben düşer kayar diye tedirginim ama kayma oluyor mu külot bezde 🤔
kasimonbes Yuzuklerin_efendisi0 molfix canım en iyisi sanırım o ve büyük çoğunlukta onu kullanıyor ülkecek kime sorsam molfix 😂 fiyatı da uygun
Yuzuklerin_efendisi0 @“kasimonbes”#p32050069 Molfixin normal bezinden nefret geldi ama kilot bezine şans vereyim o zaman 😁
kasimonbes Yuzuklerin_efendisi0 bi paket al dene bence ben normal bezini hiç kullanmadım 1 yıl prima kullandım sonra baktım fiyat uçtu molfixi araştırdım çoğunluk onu kullanıyor zaten hiçbir yerde de bulamıyoruz ordan anlamak lazım 😂
egeemomss Yuzuklerin_efendisi0 pişik oluyo mesela krem sürüp bezi takarken çok zorlanıyorum. Bilmiyorum hoşuma gitmedi. Bezi bıraktırana kadar normal beze devam edeceğim
ada99 biz ilk goon kilot bez kullanıyoduk her şey çok güzeldi ama bi tık kalın geldi şimdi de molfix kullanıyoruz hem daha ince 👍🏻 daha pratik ama bez değiştirirken yanlardan yırtma olayından nefret ediyorum 😅
Miracinannesi_ Yuzuklerin_efendisi0 kullanabilirsin diye dusunuyorum çünkü benim bebeğim 15 aylik 13 kiloydu seninkinin boyu da uzundur orantılıdır kilosu canım istersen önce küçük bir paket al dene ona göre karar verirsin cirtli bezden daha iyi ozellikle gece sızma vs olmuyor
Yuzuklerin_efendisi0 kasimonbes teendyolda var aşkım o zaman molfix alayım az olandan beğenmezsem almam bende, ama bazı anneler çok rahat diyor.
kasimonbes Yuzuklerin_efendisi0 biraz temizlemesi sıkıntı olur bacaklara bulaşır daha zor olur senin için