15 aylık oğluma mecburen bırakmak zorunda kaldım riskli gebeliğim olduğu için birde uyku sorunları yaşıyorduk belki kızan olucak ama bnmkisi mecburiyetten 1 hafta anneme verdik arasıra yanına gittik gördük geldik bikaç kere istedi peçeteyle kapatıp bantladım önce uf uf dedi sonra peçeteyi tuttu çıkardı ama emmedi sonrada birbirimizi sürekli görmediğimiz için memeyi unutur gibi gibi oldu göğüslerimde ilk 3 gün agrı sızı oldu şişti şuan geçti ve bebeğim yanımda uyku sorunları çözülmüş yeme içmesi süper ve aşırı aşırı hareketlenmiş bnm saatlerce uyutamadığım çocuk şimdi iki pış bi fışla uyuyuveriyor 5 dk bile geçmeden kapıyo gözlerini maşallah diyelim 😂 🙊 annemde birazdaha kalsaydı tuvaletide%90 öğrenirdi diyoruz eşimle
Salça sürmek bilmiyorum annem bnde yapmış ve bn salçalı salçalı yine emmişim😆😆
Her bebek farklı gönlünüzce olsun🤍🌸