liebemom 21 aylık bebeğim şu sıralar beni ekstra zorluyor kucağımdan inip 2 dk sonra tekrar meme diye başıma geliyor her an her yerde istiyor diş süreci de daha zorluyor sanırım bugün o zorlamaya salça sürdüm ona rağmen emmek istedi ama salçanın tadını alınca iğrenerek indi kucağımdan o saatten beri bir çok kez anne meme diye geldi başıma her seferinde açıp gösterdim ama kendisi anne kapat ,meme kaka diye kapattırdı , bir şey sürmenin travma yaratacağını düşünenler var saygı duyarım siz sürmeyin ama ben şimdilik bu yolu deniyorum 10 saati geçtik süredir emmedi sizce böyle devam edelim mi bırakacak mı bir yanım umutsuz
cbkckbr liebemom siz kararlı olursanız vazgeçecektir bıraktırmayı kesin kafaya koyduysanız vazgeçmeyin asla ağrıyor diyin konuşun ağlasa da tadını beğenmediği için istemeyecektir iki yaşına bi hafta kala kestim oğlumu hasta oldu memeler dedim iki gün oyaladım memeler iyileşecek dedi üçüncü gün ikna edemedim istedi çok ağladı sirke sürdüm bi kez ağzına aldı ve son oldu her istemesinde konuşun hasta olmuş tadı kötü olmuş diye anlayacaktır sizi
Snowglobe liebemom önemli olan siz kararlı olun . bende sirke sürdüm . tramva falan bu kadar ince düşünmeye gerek yok
CaninannesiCemre liebemom Gece nasıl olcak ? Uyanır mı meme diye ? Ben de artık bu şekilde kesmek istiyorum ama destekli uyuduğumuz için nasıl bir yol izlesem bilemiyorum
seninbenimlederdinne_ CaninannesiCemre Gece uyanmalarını sorun etmeyin sallayın ya da emzik verin alıyorsa ve sarılın. Emmeyi bırakıyorlar ama uyurken göğsünüze dokunmasına müsade edebilirsiniz biz böyle atlattık gece sürecini
burcui89 liebemom 25 aylık oğlumu sabır taşı sürerek bıraktırdım, 2 hafta oldu, bu şekilde her istediğinde sürdüm zamanla istemez oldu, ben de travma yaratır diye korkuyordum ama azaltarak bitiremeyecektim memeye çok düşkündü, bu şekilde emmeyi bıraktı
Mavi_mom liebemom bende salça sürdüm görür görmez kapattı her geldiğinde baktı kapattı öyle öyle 5 6 günde çıktı hayatımızdan
seninbenimlederdinne_ liebemom Bir kere niyet ettiyseniz devamını getirin, inanın sonrası bebeğiniz için daha sağlıklı. Bizde sabır taşınsürerek bitirdik, konuşmaktan anlamadı malesef. Yokluyor hala ama ısrarcı değil asla. Artık iki yaşına az kalmış, alacağını aldı sizden bundan sonrası oyun sizde biliyorsunuzdur zaten
liebemom seninbenimlederdinne_ evet beklediğimden iyi geçti gece sabah uyanınca istedi memenin halini görünce emmedi ağladı birax ama toparladık
Esra_mhmt Bugünden itibaren bizde kestik salça sürdüm bakıyor ağlıyor bişeyler yediriyorum şuan aramıyor bakalım biz kaç günde bırakıcaz bakalım