AlinaEmreHan1 Diva hayır çok güzel valla İnşallah ileride kaymaz 😂 yine de tedbir amaçlı spiral dışında ekstra korunma yöntemleri kullanıyoruz Tek korunma yöntemine güven yok
lolitam Diva ben 85 TL aldım 1 ay önce 1 aydır kanamam bitmedi alışana kadar normal deniliyor arada bir azalıyor arada bir çoğalıyor kontrole gideceğim randevu almaya çalışıyorum ben devlete taktirdim kan isteniliyor önce adetli takiliyormus ben adet olmadığım için taktılar doktorum ben normalde adetlik olmadan takmıyorum dedi çok uzun bir işlem değil 5 dk sürüyor acısı var biraz ama dayanilmayacak kadar değil
morrrrengiiii Diva ben klinikte takıldım, sağlık ocağı gibi ama daha kapsamlı. Her semtte oluyomus sanırım, 5 dakıkalık bi işlem ücret ödemedim ama ona rağmen hamile kaldım 😀
kbrsuzen24 Diva devlette bakır spiral ücretsiz takılıyor. Hormonlu spiral ise 6 ay önce sigorta karşıladı normalde 1500 rapor olunca 150 ödedim ben. Muayene ücreti ayrı eğer özel doktora gidersen. Devlette de takıyorlar ama
bikupakahvee Beratim17 kendimizin anlaması imkansız ben kontrol amaçlı gittiğimde öğrendim canım hatta doktor da iyi hamile kalmamışsın şanslısın demişti