Diva bakır takıyorlar hormonlu takmıyorlar zaten bende bakır istiyordum eksi bir yönü yok 8 aydır benimle şuan bir sıkıntım yok ilk aylar çok kanama oluyor sonra düzeliyor birde gebelik testi istiyorlar yada adetli gideceksin ama bunu devlette istiyor özelde istiyor diye biliyorum