guvesra bu aylarda anne sütünde de gaz oluyor biraz bünyelerinin gelişmesi lazım sürekli mama değiştirmek de zorluyor bağırsakları demişti doktorumuz. conformil gaza en iyi yarayan mama ama düzenli uzun süre kullanmak lazım
denizcinar ben hippin kabızlığına iyi geleceğini düşünmüyorum. kabızlık için bebelac gold nutriconfor çok iyi, doktorunuzada sorun isterseniz
aysenur06 hipp kabızlık ve gaz yapıyor ve doyurucu değil . aptamil en iyisi annes ütüne en yakın mama çünkü gaz ve kabzılık yapmıyor içinde prebiyotik lif var şeker yok
Babybboy Parlak240 bende 50gundur meme artı hipp veriyorum kilo alımı çok güzel. Gazda hiç yapmadı severek iciyoruz