Parlak240 canım her bebeğin farklı sanırım durumu. Ben de sütüm yetmediğinde hipp verdim ne zaman versem kabız oldu. Gaz sancısı zaten 25 günlükten beri hep var, mamayla alakalı değil sanırım ama dediğim gibi mama verdikten sonra o gün hiç kaka yapmazdı. Aptamil kullanıyorum şu an ilk gün yapamadı sadece kakasını sonrasında çok yaptı. Bi de golden goat aldım ama onu açmadım henüz.