Bilgem2009 ayyy aynı şeyleri yaşıyoruz sadece benim ki böyle diye düşünmeye başlamıştım. 3-5 güne 11 aylık olacak 2-3 haftadır elini boğazına kadar sokup öğürüyor Allah’a şükür henüz kusması olmadı ama böyle giderse o da olacak gibi geliyor bana. Tepki versem de yapıyor tepki vermesem de yapıyor dikkatini dağıtıyorum bir süre sonra tekrar yapıyor yıldım artık umarım geçer. Zaten doğru düzgün birşey yediği yok bide ağzındakileri elini sokup dışarı çıkartıyor yerlere saçıyor geçecek diye kendimi avutuyorum ama inşallah geçiyordur 😂