Kızlar selam kızım 10 aylık yaklaşık 1-2 aydır ellerini bogazına kadar sokup öğürüyor eğer yemek yediyse kusar yani o derece eline oyuncak veriyorum onu da bogazına kadar sokmaya çalışıyor yine öğürüyor ne yapacağımı şaşırdım bir an yanından ayrılamıyorum lavaboya bile birlikte gidiyoruz iki dk arkamı dönüp yemek hazırlayamıyorum sürekli elini çekiyorum ya da düşen oyuncakları veriyorum var mı böyle bir durumda olan?