elifbarcin65 inşallah olmaz bu dönemi de atlatırlar, sanırım büyüyorlar ya da yeni şeyler öğrendikleri için böyle yapıyorlar, bizimki yatakta dönmeyi öğrendi yeni, öğrendiğinden beri de geceleri kalkıyor bununla alakalı mı bilmiyorum ama sanki öyle gibi