Alfabeta Mommyhann e peki benim ilk cocugumda öyle bir şey yok çok şükür. Taşıyıcı olsaydık onda olamzmıydı
Alfabeta Eva41 sağlıklaa mutlulukla kucagınıza alın inşallahh🥹 rabbim banada aratmadan nasip etsinn. Kızım var bir kızım daha olsun isterim arkadaş olsunlar diye ama oğlımda olsun isterim öncelik sağlık tabi🤲😁
sgs emirpasaa 😪4 ay kolik kızımla o aylarda bende şaşırdım nasil düşünüyor bu insanlar ikinciyi diye ama 4.aydan sonra rahatlaynca yapsamda ciksa aradan ikinci diye düşünüyor insan arada 😂😂😂
sgs Alfabeta 😂😂 sadece düşüncesi geliyor😂 yoksa ikinci çocuğa ne halim kaldı ne gücüm Allah isteyene versin Bir kizim var 10 erkek çocuğuna bedel
1prensannesiiiiiiiii Alfabeta bende oğlum 1 yaşındayken bir cesaret geldi bıraktım korunmayı ama gurbet elde tek başına büyüyordu ,çocuk görse peşinden koşuyordu yavrum 🥺
Aseliiimmm Alfabeta kızım 4 yaşına girecek 2 aylık bebegım var çok zoorr dıyorum bazen rahat battı gerçekten
circus Alfabeta işte böyle unutmamak için kızım 3 aylıkken oğluma hamile kaldım 8 aylık kızım 5 aylık karnımdaki oğlumla başarılar kendime :)) Şaka bi yana ilki tüplüyü zor oldu bu olmaz dedik saldık hemen nasip oldu şükür
kasimonbes Alfabeta 18.aya kadar 2. Çocuk delisi olan ben 18.aydan sonra Allah isteyene versin diyorum başarılar diliyorum 😂