Alfabeta Evet kısllar asla özlemiceğim dediğim hamileliği özleyerek ikinci cocuga niyet ettim 😁 unutmuşum bu işleri öncesinde doktora gidip yaptırmam gereken bir kontrol test vs kullanmam gereken birşey varmıydıı ??
Deletedmom_1111 Alfabeta ilk doktora gidiyorsun smear falan alır Sonra Allahın izniyle hamile kalırsın En önemlisi de burası Allahım bana bol bol sabır ver der yeter 😂
Mommyhann Alfabeta sma taraması yaptırın bence aklıma ilk gelen bu oldu. Bende 2. Düşünürsem yaptırıcam mutlaka
sgs emirpasaa 😪4 ay kolik kızımla o aylarda bende şaşırdım nasil düşünüyor bu insanlar ikinciyi diye ama 4.aydan sonra rahatlaynca yapsamda ciksa aradan ikinci diye düşünüyor insan arada 😂😂😂
Deletedmom_1111 Alfabeta Bi sorun yoksa 1 sene derler Sorun temizse sıkıntı yok kan değerlerinize baktırın önerim şeker vb Doktorda vitamin verir zaten
Alfabeta emirpasaa allah yardımcın olsun benimki kolik değildi bilmiyorum ama kolik çok zor dyorlar. Geçiyor gidiyor ama işte bak sonra ikinciyi yapmak istiyorsun benim gibi. Kolik olmasada zor bir bebeğim vardıı hala daha zor ama hormonlar ikinciyi istiyor artık😁
Alfabeta emirpasaa 3bucuk yaşında. 2 yaşında emzirmeyi bıraktırdım sonrada tuvalete alıştırdım bir bucuk senedir rahatım. Rahat battı sanırım😁 seninkide geçecek inşallah 🤲
Aseliiimmm Alfabeta kızım 4 yaşına girecek 2 aylık bebegım var çok zoorr dıyorum bazen rahat battı gerçekten
Mommyhann Alfabeta eşinizin kan vermesi lazım taşıyıcı olup olmadığıyla ilgili eğer pozitif cıkarsa sizde test yaptırıyorsun cıkmazsa size gerek kalmıyor diye biliyorum sadece biriniz pozitif cıkarsa o zamanda sorun olmuyor ama ikinizde pozitif cıkarsanız uzmandan destek almanız gerekiyor
Alfabeta Mommyhann e peki benim ilk cocugumda öyle bir şey yok çok şükür. Taşıyıcı olsaydık onda olamzmıydı