ilenalemin cemrervasyada06 benimki kakada aşırı zorlanıyordu bu mamadan mı bilmiyorum kullandıktan bir süre sonra çok rahat yapıyor
Unicorn67 ilenalemin evet öyle yapıyordum daha sonra bebeğim kendi istegiyle emmeyi bıraktı mama ile devam ediyoruz
ilenalemin Minii_baby tugbatosun mavikuss_ josephine_ Unicorn67 Unicorn67 şu aralar mamayı fazla veriyorum ve kızım kakasını katı yapmaya başladı.çok ıkınıyor ağlıyor.sütüm de yetmiyor napcam bilmiyorum çok üzülüyorum.mama değiştirsem hep aynı sorunlar siz de yaşadınız mı bu katı kakayı
Minii_baby ilenalemin yok biz yaşamadık ama takip et kabız olursa sıkıntı o zaman mamasını değiş her mama her bebeğe yaramıyor maalesef
Minii_baby ilenalemin yok kabız değil kabız olunca 5 güne kadar kaka yapmaya bilir ama siz farkettiğiniz an beklemeyin Ya siz değiştirin yada doktor kontrolünde mamayı değiştirin