47 günlük bebeğim hem anne sütü hem de mama içiyor
Aptamilde aşırı derecede kustu,gaz ve kaka da rahattı
Hipp aldım simdi onu kullanıyoruz ama kusması azaldı,kaka ve gaz yaparken zorlanıyor bunda da
Bebelac gold kullanan çok bende onu alip denemek istiyorum