Benim annem de 25 gün benimleydi birlikte baktık yedik içtik uyuduk temizliğimizi yaptık derken ise başlamak için gitmek zorunda kaldı o zaman beni bir korku aldı nasıl yaparım uykusuzluk yorgunluk dağınık ev bebeğimin dilinden anlamıyorum gaz çıkarmayı bile tam basaramiyorum annem gidince boşluğa düştüm eşimde ise gidiyordu yoğundu. Ama Rabbim yardım ediyor gerçekten bir ay zorlandım sonra dedim bebeğimin bana ihtiyacı var en çok bana geceleri tek başıma kalktım , gündüzleri eşyalarını alıp arabaya koyup dışarıya çıkardım , tek başıma yıkamaya başladım ve şuan 5 ay 5 günlüğüz çok şükür planlı programlı oluyor herşeyi tabi robot değiliz düşüyoruz bazen ama kalkmak mecburi artık çünkü iki kişilik yaşıyoruz hayatı hem çok zor hemde çok keyifli o yolda destek almadan ( eş haric ) birşeyleri başarmak ve büyüdüğünü görmek bence çok daha keyifli☺️