mom97X bende gurbetteyim yardımcım yok. Annem 15 gün kaldı sonra ikizlerle tek başıma kaldım. Hiç bebek bakmayı bilmememe rağmen çokta güzel baktım. İnsana annelik yükleniyor inanın herşeyi yapıyorsunuz.
Size önerim şu olur gece bebek uyuduğu zaman buzdolabına sandviç falan yapın koyun. Öyle zamanlar oluyor ki biseyler yemeğe vakit olmuyor. Evinizi gece toparlayin, kirlileri gece toparlayıp makinaya atın deterjanı koyun uyaninca hemen çalıştırın.
Kendinizi salmayin basit şeyler bile olsa iyi gelecek şeyler yapın kendinize. Saçınızı taramak, evde olsa bile güzel giyinmek yada kahve içmek gibi. Kendinizi daha dinç ve iyi hissedersiniz.
Allah analı babalı büyütsün ❤️