mavi2601 yenidoğan bebekler 3-4 aya kadar bizim gibi sıcağı terleyerek atamazlar ter bezleri daha aktif değil dikkat edin bence, üşümesin diye düşünürken sıcaktan hastalanmasın, bizim çocuk doktorumuzda hep söyler bebeği soğuk değil sıcak hasta eder diye. Bu havalarda sadece zıbın yeterli gece de kundak yapacaksan zıbının üstüne çok ince müslin bi örtüyle kundak yapabilirsin boynunu bogazını çok kapatmayacak şekilde