mavi2601 benim bebeğim geçen sene bu ayın 22 sinde doğmuştu doktor çocuğu rahat bırak cok giydirme diyodu. sadece zibin oluyodu üstünde, uyurken Müslin örtü ortuyodum akşamları çok nadir çok çok ince bi şeyler giydiriyordum simdi iyiki oule yapmışım diyorum hiç boş yere çocuğu yakmaya gerek yok