brfnbt benm kanamam normal kanama gıbı degıldı ıkı defa gecırdım su gıbı akıyordu hormon ılaclarıyla duruyor bı primolut kullandm doktorumda dedı mırena takman sart ılacı bıraksan yıne gelır dıye taktırdım carsamba gunu uc hafta olacak hala kanamam sancım war bazı gunler olmuyor bazı gunler oluyor bazen leke gelıyor bazen kanama artık cok yoruldm bebegımde uc aylık benı cok zorluyor keske taktırmasaydım dıyorum ama denemekten baska carem yoktu normalms ama uc aya kadar doktorum kırk gun gecmese gel dedı de beklıyrm daha suanda ginera dıye bı ılac verdı kullanıyorum o azaltıyorms kanamayı ıkı uc gundur kullanıyorum ama herkesın bunyesı bedenı aynı degıl bende olan etkıler sende olmayabılır bunyeden bunyeye degısıyor bazılarında hıc lekelenme bıle olmuyor