arad00 bende carsamba taktırdım adetlı degılken acayıp kasık agrım oluyor bazen leke gelıyor bazen dedıgınz gıbı kan gelıyor ben sezeryan dogum yapalı ıkı bucuk ay oldu rahmım toparlanamadıgı ıcın cok yogun durmayan su gıbı akan kanama gecırdım ıkı defa ılacla duruyor bırakınca aynı sekıl durmadan dewam edıyor doktor bu spiralı onerdı taktım ama kanı gordukce tedorgın oluyorum yine bu kanama kesılcek mı dıye adet bıle olmak ıstemıyrm bu gergınlık huysuzluk gectı mı suan