Nacafa bettyxx ya altın olduğunu pek sanmıyorum. Birde kimin taktığını bilmiyorum demişsiniz aktın takan göstere göstere takar bence😄
bettyxx Turunckafam valla deccal dolu her yer kamera falanda yoktu o yüzden kim taktı o bile belli değil buraya yazdım kuyumcuyada sordum ayar yazısı büyük bakmak lazım normalde bu kadar büyük olmaz dedi o yüzden insan bilemiyor🥲
Duyulurum bettyxx hiç sahte ayar yazan altınla karşılaşmadım. Burada bir hanımefendiye de pırlanta diye hediye edilen takılarda s-stell baskısı vardı (çelik)…
Duyulurum bettyxx olabilir evet :) en iyisi kuyumcuya göstermek. İlla Bozdurmak için değil ama insan elindeki ne değerini bilmek ister ona göre muamele eder 😅