Yesillimon bettyxx Değil gibi çünkü altında bu kadar büyük yazmiyorlar numarayı çelik ya da gümüş olabilir ama bence çelik gibi
bettyxx Yesillimon bende sosyal medyadan kuyumcuya sordum o da çok büyük yazıyor dedi niye böyle bişey yazsınlar ki🙄
bettyxx maygirl hava yağmurlu merkeze uzağım yoksa koşa koşa gitcem 🤣😂 merakımdan buraya yazdım kimin taktığıda belli değil🤣
muhammedinannesise bettyxx ama.altın cnm karat yazıyor çnkü gümüşten numara yazar çelikten yazmaz ztn
[silindi] bettyxx k18 damgali celik kolye bu canim altin degil altinda bukadar buyuk yazmaz ben altin uzmaniyim agdhdk🤣
Turunckafam Baktığın zaman 18k yada k18 diye evet altın gözüküyor. 18 ayar altın . Bebeğime takmışlar diosun takan çelik takacak halı yok kolye getirip birde.
bettyxx Turunckafam valla deccal dolu her yer kamera falanda yoktu o yüzden kim taktı o bile belli değil buraya yazdım kuyumcuyada sordum ayar yazısı büyük bakmak lazım normalde bu kadar büyük olmaz dedi o yüzden insan bilemiyor🥲