smytpl Yukledigin fotodaki değerlere baktım. Bence hamile değilsin. 2,5 aydir adet gormuyorsan ve 2,5 aylık bir gebelik olsaydi devasa değerler çıkardı. 1.20 den küçük bir değer aralığı verilmiş ve sen 2,5 aydir adet görmediğini söylemişsin. Uyuşmuyor yani. Tekrar kan ver istersen emin olmak adına ama bence degilsin. Bu arada maden bebeğin 3 aylık ve istemiyorsun o zaman korunsana bacım. Heee korunmana rağmen de hamile kalabilirsin o başka konu. Sen önlemini al takdiri Allah’a bırak derim. Geri çekilme korunma değil zaten. Ayrıca süt veriyorsun diye adet gecikmesi de olmaz benim bildiğim. Ben 14 ay emzirdim. Çatır çatır günü gününe adet oldum. Senin gecikmelerin başka sebepten olabilir. Bir jinekologa gitmeni öneririm. Sevgiler🍂