Deniz3434 oğlum 3.5 yaşında süt içmedi hiç gelişimi gayet iyi.Bunlar İnternet bilgisi değil uzman bilgisi. Çocuk doktorları ve yüksek gıda mühendisleri süt zararlı diyor. Sütün ne bize ne de çocuklara hiçbir faydası yoktur. Kardeşinize bişey olmadı bu sizin de çocuğunuza olmayacağı anlamına gelmez. İlerde bişey olmayacağının garantisi yok. Bende sizin gibi düşünüp kızıma süt verdim 1 yıl süt içti. Ne kilo aldı ne boyu uzadı ne de düzgün yemek yedi. Sürekli kabız ve iştahsızdı. Ne zaman süt içse öksürük krizine giriyordu özel hastahanede ki çocuk doktoru sütü yasakladı dokunduğu için. Çünkü süt balgam yapıyormuş oda öksürüğe sebep oluyor. 2 yıldır süt içmiyor b
5 yaşında 110 cm 18 kilo gelişimi gayet iyi. Kemik ve diş gelişimi için illa süt içmesi gerekmez. Yoğurt ayran kefir içse yeterli. Bu çocuklar buzağı değil ki süt içsin. Bana hiçbir doktor süt içir demedi. Süt zararlı dedi. Araştırın biraz.