Deniz3434 süt ilerki yaşlarda geniz eti büyümesi ve kemik erimesine sebep oluyor yalnız. Bu zararlar 1 yada 2 yılda ortaya çıkmaz. Zamanla çıkar. Sütün hiçbir faydası yok çocuğunuza. Aksine birçok zararı var. Uzmanlar ve gıda mühendisleri süt önermiyor zararlı diyor. 3 yaşında bir çocuğun süt içmesine gerek yok yani.