seymassssss alin12_ bende küçükken baya bi havale geçirmişim ateşten ben de korkuyorum ama 38ler falan çok değiller allah beterinden korusun sağlıcakla büyüsünler 🥰
alin12_ seymassssss 38 derece de de havale geçiriliyor malesef 😞Allah korusun🙏Amin çok sağolun 🙏saglıkla büyüsün bebeklerimiz inşallah 🥰🌺
seninbenimlederdinne_ alin12_ Çok geçmiş olsun büyük kızıma ilkndoz 12 aylıkken vuruldu ve 41 derece ateş yaptı çok zor indi sonrasında da hep boğaz enfeksiyonu geçirdik bağışıklığını baskıladı yani 3 dozunuda vurdurdum ama çok korktuk hepsinde yine aynısı olacak diye şimdi 5 yaşında 3-3.5 yaşında artık toparlamıştı çok şükür o her ay boğaz enfeksiyonu ve ateşte geçti.
alin12_ seninbenimlederdinne_ yaaa çok geçmiş olsun 🙏38. 5 ates yaptı bizde. 41 derece cok yüksek. Allahım korusun 🙏
kardelen1239_7 Evet yaklaşık 1.5 gün ateş 38.5 e kadar çıktı çıktı indi calpol’a rağmen. Bizim doktorumuz ateş çıkmadan ilaç verme diyor. Vücut savaşsın diyor
alin12_ kardelen1239_7 benim bebegimde heterider anjiödem(anaflaksi) var. Birde ben cocukken havale gecirdigim için doktorumuz riske atmak istememiş. Ailede menenjit öyküsü de var. Fitili verdigi halde ates 38.5 du 😕fitil vermeseydi 40 görürdük heralde.size de çok gecmiş olsun. 🙏🌺şimdiden ikinci dozu düşünüyorum 😟
seninbenimlederdinne_ alin12_ Evet 3 gün sürdü 3. Gün boğazı şişti antibiyotik aldık 2-2.5sene sürdü bu her ay boğazı attı zor bir süreçti en son bir hastalığa bakılacaktı geçti 🤲🏻
nagihanneumay Merhaba öncelikle çok geçmiş olsun şifa olsun yavruya 🌸 ben de bugün kızıma rota ve menenjit aşılarının ilk dozunu yaptırdım. Acaba banyo hakkında bir kısıtlama var mı? Yani ertesi gün yıkayanilir miyiz bebekleri yoksa 3 gün yasak mı ?