heygorl ben cocukken havale gecirdim. Doktorumuz genetik yatkınlık olabilir dedi. Bexsero agır bir aşı. Atesi zaten cıkacak. Simdiden fitil koyalım. En azından cok yükselmez dedi ama atesi 38.5 gördük. Fitil koydugumuz halde. Birde bebegimde bazı genetik alerjik rahatsızlıklar var. (Anaflaktik şok) yani genetik anjiödem..gözleri şişiyor, dudakları şişiyor.nefes alamıyor. Acilde alıyoruz soluğu
Doktorumuz da bunu bıldıgı için fitili koyarken mutlaka bir bildigi vardır.çünkü takvimi bile anaflaksi nöbetlerine göre ayarladı.